projekt badawczy

Metoda projektu badawczego w szkole. PBL – Pracuję, bo lubię

Masz już dość rutyny? Dołącz do webinaru: “Metoda projektu badawczego w szkole. PBL – Pracuję, bo lubię”.

 

Praca z sensem jest obowiązkiem, a praca z uśmiechem to już luksus. Podczas webinaru pokażemy, jak połączyć jedno z drugim – wyłącznie dzięki PBL, ponieważ projekt badawczy – to słowo klucz, które nie musi oznaczać formalnego rygoru.

To ciekawość uczniów zamieniona w realne działanie!

 

Gwarantujemy:

  • merytoryczną głębię
  • praktyczną implementację
  • i… świetną atmosferę!

Zakres szkolenia

  1. Dlaczego PBL?

Na dobry początek trochę o motywacji – naszej i uczniowskiej.
Dlaczego warto polubić projekty i co się dzieje, gdy robimy coś „bo trzeba”, zamiast „bo lubimy”?

  1. Jak zacząć?

Pomysły na start, które rozbudzają ciekawość i nie wymagają tygodni planowania.

  1. Etapy PBL w teorii i praktyce – krok po kroku

🔹 Pytanie kluczowe – jak znaleźć takie, które naprawdę ciekawi,
🔹 Planowanie działań – jak nie zgubić się w nadmiarze pomysłów,
🔹 Badanie i tworzenie – jak prowadzić uczniów, by to oni odkrywali,
🔹 Prezentacja efektu – jak zamienić „obowiązkowe podsumowanie” w ciekawe wydarzenie ,
🔹 Refleksja – czyli po co to wszystko i czego się nauczyliśmy

  1. Twoje pytania, moje patenty, nasze inspiracje. 🙂

 

Gwarantuję merytoryczną głębię, praktyczną implementację i… świetną atmosferę! Bo przecież pracujemy, bo chcemy! A w zasadzie LUBIMY!

 

Zarejestruj się już dziś!

Odkryj metodę, w której wiedza spotyka się z radością i poczuj, jak powraca energia do nauczania.

Zatem Nauczycielu! Nauczycielko! Czekam na Ciebie 18 listopada o godz. 18:00!

➡️Link do zapisów jest TUTAJ

Prowadząca:

dr Joanna Górecka
  • Doktor nauk humanistycznych. Pasjonatka edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistka z wieloletnim doświadczeniem. Od blisko 18 lat pracuje w Szkole No Bell, w której skupia się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.
  • Jako dyrektorka Instytutu Innowacji Edukacyjnych działa na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Koordynowała projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”.
  • Współpracuje z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w rozmaitych przedsięwzięciach i badaniach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia.
  • Nawiązała również współpracę z Holistic Think Tank – organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.
  • Autorka publikacji, artykułów, opracowań naukowych. Uczestniczka debat, konferencji i spotkań eksperckich.