Podstawy edukacji spersonalizowanej w przedszkolu | Szkolenie dla Nauczycieli przedszkolnych
Opis
Zapraszamy na szkolenie PODSTAWY EDUKACJI SPERSONALIZOWANEJ W PRZEDSZKOLU
Formuła: szkolenie hybrydowe: część wykładowa w formie e-learningu na platformie moodle, część warsztatowa - stacjonarna
Katowice: Szkoła Płomień, ul. Karliczka 15, 40-488 Katowice
Termin: 16-17 sierpnia 2022
Warszawa: Szkoła Strumienie, Józefów, ul. 3 Maja 129, 05-420 Józefów
Termin: 22-23 sierpnia 2022
Dla kogo: Pracownicy rozpoczynający pracę w przedszkolach w modelu edukacji spersonalizowanej
Uczestnicy szkolenia poznają fundamenty, z których wywodzi się koncepcja edukacji spersonalizowanej. Bazując na klasycznej antropologii filozoficznej, uczestnicy przećwiczą wyciąganie praktycznych wniosków służących planowaniu celów wychowawczych. Dodatkowo zapoznają się z metodą tutoringu rodzinnego oraz sposobach angażowania rodziców w życie placówki.
W programie szkolenia znajdują się również nieocenione wskazówki na to jak stworzyć dobre zajęcia dla przedszkolaków oraz jak pracować w zespole.
Szkolenie składa się z wykładów dostępnych na platformie e-learningowej, zadań do samodzielnego wykonania oraz stacjonarnego warsztatu. Na zapoznanie się z nagraniami oraz wykonanie zadań należy przeznaczyć ok. 2,5 godziny.
Wykłady w formie e-learningu będą dostępne na platformie od 3 sierpnia, a wykłady stacjonarne odbędą się w dniach 16.-17. sierpnia w Katowicach.
Prowadzący

Dobrochna Lama
absolwentka The University of Sydney w Australii, pedagog i nauczyciel języka angielskiego, współtwórczyni i wieloletnia dyrektor pierwszych placówek Stowarzyszenia STERNIK w Polsce, konsultant merytoryczny dla placówek edukacji spersonalizowanej w Polsce i zagranicą, wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Edukacji Zróżnicowanej, dyrektor ds kształcenia w TDJ Foundation.

Małgorzata Szcząchor
Nauczycielka z 14-letnim stażem, związana zawodowo z Przedszkolem „Strumienie”. Absolwentka kierunku Finanse i Bankowość Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Uniwersytetu Sztokholmskiego. Kwalifikacje pedagogiczne uzyskała w Studium Psychologii i Pedagogiki AE w Krakowie i na podyplomowych studiach na Uniwersytecie Warszawskim.

Róża Jarnicka
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna w zakresie pedagogika przedszkolna z pedagogiką terapeutyczną, podyplomowych studiów edukacja wczesnoszkolna i terapia pedagogiczna Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe zarządzania zasobami ludzkimi w WSFiZ. Wicedyrektor przedszkola Strumienie, wieloletni tutor.

Zofia Fluder
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunkach: Pedagogika socjalna i opiekuńcza oraz Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Nauczycielka przedszkolna i wieloletni tutor, a także dyrektor Przedszkola Niepublicznego "Węgielek" w Katowicach. Prywatnie: szczęśliwa żona i mama.