Opis
O książkach:
"Nauczyciel z duszą. Najlepszy zawód świata" jest książką napisaną przez nauczycieli i dla nauczycieli, opisująca praktycznie wszystkie aspekty ich pracy. Książka jest niezwykle bogata w wyjątkowe treści, nadająca się do wielokrotnego czytania i jest też źródłem inspirujących cytatów.
Autorzy:
María Rosa Espot pochodzi z Barcelony. Ukończyła biologię na Uniwersytecie Autonomicznym w Barcelonie i uzyskała stopień doktora nauk humanistycznch na Universidad Internacional de Catalunya. Od 1978 roku pracuje jako nauczycielka w Szkole La Vall w Bellaterra, niedaleko Barcelony. Autorka książek "La autoridad del profesor. Qué es la autoridad y cómo se adquiere" oraz, wraz z Jaimem Nubiolą - "Aprender a divertirse" i "Cómo tomar decisiones importantes".
Jamie Nubiola pochodzi z Barcelony. Jest profesorem filozofii na Uniwersytecie Navarry. Wśród książek jego autorstwa znajdują się takie tytuły, jak: "El taller de la filosofía", "Pensar en libertad", "Invitación a pensar" i "Vivir, pensar, soñar". Jest również przewodniczącym zespołu naukowego Grupo de Estudios Peirceanos.
"Edukacja spersonalizowana i zróżnicowana" to wyjątkowa książka wśród pozycji dotyczących edukacji na rynku wydawniczym! Publikacja ta w sposób klarowny i syntetyczny ukazuje czym jest model edukacji spersonalizowanej. Czytelnik ma też możliwość dowiedzenia się czym jest edukacja zróżnicowana ze względu na płeć i zrozumieć, jak ta forma organizacji szkoły jest w sposób szczególny spójna z edukacją spersonalizowaną i ułatwia realizację założonego celu. W publikacji znajdziemy też liczne odniesienia do aktualnych badań naukowych, jednak jest napisana przyjaznym każdemu językiem.
Książkę polecamy nie tylko nauczycielom i dyrektorom placówek edukacyjnych, ale również rodzicom!
Autor:
Jaume Camps Bansell - doktor nauk pedagogicznych na Uniwersytecie Katalonii w Barcelonie. Wykłada Teorię Edukacji i Instytucje Edukacyjne oraz Psychologię Społeczną na Wydziale Edukacji. Jego badania naukowe skupione są wokół zagadnień związanych z płcią w edukacji, jak również wokół idei szkoły i jej ewolucji.
Jest członkiem Grupo de Investigación en Parentalidad, Igualidad y Conciliación (grupy badawczej zajmujacej się zagadnieniami rodzicielstwa, równości i łączenia pracy zawodowej z życiem osobistym). Jest również założycielem platformy Foro de Educación Diferenciada (Forum Edukacji Zróżnicowanej).